Marketing
Autor
EdituraGrup Academic de Marketing şi Management
Locul publicăriiBucurești
Data publicării1992
Categoria de subiectbazele marketingului, mediul extern al intreprinderii, cercetare de mareting, politici de marketing
Caracteristicimonografie
 
Nota 0/5.00 (0 voturi)
2 / 2  exemplare disponibile
Rezerva acum

Biblioteca mea
Marketing [Carte] / C.Floresu (coordonator), V. Balaure, Şt. Boboc, I. Cătoiu, ... . — București , 1992 , Grup Academic de Marketing şi Management : Florescu, C. . — 515 p.
TitluMarketing
C.Floresu (coordonator), V. Balaure, Şt. Boboc, I. Cătoiu, ...
Autor
Coautor
Coautor
Coautor
EdituraGrup Academic de Marketing şi Management
Locul publicăriiBucurești
Data publicării1992
LimbaRomână
Categoria de subiectbazele marketingului, mediul extern al intreprinderii, cercetare de mareting, politici de marketing
Caracteristicimonografie
Indice CZU339
515 p.
Divizionara33
101##a rum
200##a Marketing
200##f C.Floresu (coordonator), V. Balaure, Şt. Boboc, I. Cătoiu, ...
210##a București
210##c Grup Academic de Marketing şi Management
210##d 1992
215##a 515 p.
299##a Marketing
608##a monografie
615##a bazele marketingului
615##a mediul extern al intreprinderii
615##a cercetare de mareting
615##a politici de marketing
675##a 339
686##a 33
700##a Florescu, C.
701##a Balaure, V.
701##a Boboc, Şt.
701##a Cătoiu, I.
975##a 339

Recenzii

Colegiul Economic Nicolae Titulescu, Baia Mare, jud. Maramureş
Top